Výměna nebo vrácení zboží, reklamace
Výměna zboží:
Chcete zboží vyměnit za jiný model nebo zvolit jinou velikost?
-
Vytvořte si, prosím, novou objednávku s nově zvoleným zbožím a původní doručené zboží, které chcete vyměnit za jiné, pošlete zpět jako vratku.
-
Nejdéle do 14ti dnů Vám vrátíme peníze zpět (samozřejmě se snažíme o vrácení peněz k Vám na účet co nejrychleji).
-
Nové zboží neprodleně odešleme, jakmile obdržíme platbu za novou objednávku.
-
Pošlete nám, prosím, vyplněný formulář na vrácení zboží spolu s původním zbožím. Pro vrácení využijte formulář, který byl součástí balíku, případně vyplňte a vytiskněte nový.
-
Vrácené zboží nesmí být nošené, pouze zkoušené, jako byste jej vyzkoušeli v kamenném obchodě. Boty nesmí jevit známky nošení a oblečení taktéž.
-
Zboží musí být vráceno v neporušeném originálním obalu. Nepřelepujte, prosím, originální krabice páskami apod.
-
Lhůta na vrácení zboží je 14 dní od převzetí zásilky.
-
Zboží můžete vrátit přes Zásilkovnu:
- Stačí nahlásit náš unikátní kód na jakékoliv pobočce Zásilkovny: 99871710.
- Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, nalepí na zásilku a balíček dorazí přímo k nám.
- Odečteme Vám 59,- za zpětnou zásilku z ceny zboží.
Vrácení zboží:
Přejete si vrátit zboží a odstoupit od smlouvy?
-
Pošlete nám, prosím, vyplněný formulář na vrácení zboží spolu s původním zbožím. Pro vrácení využijte formulář, který byl součástí balíku, případně vyplňte a vytiskněte nový.
-
Nejdéle do 14ti dnů Vám vrátíme peníze zpět (samozřejmě se snažíme o vrácení peněz k Vám na účet co nejrychleji).
-
Vrácené zboží nesmí být nošené, pouze zkoušené, jako byste jej vyzkoušeli v kamenném obchodě. Boty nesmí jevit známky nošení a oblečení taktéž.
-
Zboží musí být vráceno v neporušeném originálním obalu. Nepřelepujte, prosím, originální krabice páskami apod.
-
Lhůta na vrácení zboží je 14 dní od převzetí zásilky.
-
Zboží můžete vrátit přes Zásilkovnu:
- Stačí nahlásit náš unikátní kód na jakékoliv pobočce Zásilkovny: 99871710.
- Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, nalepí na zásilku a balíček dorazí přímo k nám.
-
Odečteme Vám 59,- za zpětnou zásilku z ceny zboží.
-
V případě, že máte objednávku s dopravou zdarma, a díky hodnotě objednávky nad 2 000 Kč v případě doručení na pobočku Zásilkovny nebo nad 3 500 Kč při doručení na adresu, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 2 000 Kč nebo pod 3 500 Kč, bude cena dopravy započítána při dobropisování vráceného zboží. Doufáme, že je tento postup v souvislosti s náklady na dopravu pochopitelný a předem za vaše pochopení děkujeme!
Reklamace:
Objevila se v průběhu nošení vada zboží? Chcete zboží reklamovat?
-
Kontaktujte nás, prosím, nejprve e-mailem. Popište v něm co nejpodrobněji vadu a přiložte fotografie vady. Zároveň vyplňte formulář k reklamaci a pošlete jej jako přílohu.
-
O reklamaci rozhoduje výrobce. My jej o Vašem případě neprodleně informujeme a obratem Vás budeme kontaktovat, zda bude nutné reklamované zboží posílat.
-
V případě zpětného zasílání zboží k reklamaci vyplňte formulář k reklamaci, který vložte k reklamovanému zboží. Pro nejpohodlnější vrácení využijte náš unikátní kód na jakékoliv pobočce Zásilkovny: 99871710.
-
Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, nalepí na zásilku a balíček dorazí přímo k nám.
-
-
K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. Jakkoli znečištěné, špinavé či mokré zboží posíláme zpět, protože by jej nebylo možné zaslat k posouzení.
-
Záruka na zboží je ze zákona 2 roky.
-
Přesto, prosím, zvažte, zda je reklamace oprávněná. Zákonná záruka negarantuje absolutní životnost po celou dobu zákonné lhůty. Záleží na řadě podmínek, za kterých není možné uznat reklamaci:
- nepadnoucí obuv (špatně zvolená velikost, nesedící v patě/kotníku apod.)
- mechanické opotřebení (prodřená obuv, zcela roztržená obuv, rozlepená)
- nesprávné užívání (brždění na odrážedle, interiérová obuv užívaná venku)
- vada nebyla reklamovaná hned, ale s vadou dále používaná, takže došlo k daleko většímu poškození
- opakovaně docházelo ke špatné údržbě (skladování ve vlhku, chybně zvolené prostředky na čištění, případně přímo praní, sušení za pomoci přílišného tepla apod.)
-
Výměna a vrácení zboží, reklamace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami platnými od 1. 1. 2023.